Synvinkel-ann-marie

Syna texten

  1. Jag tror att det är för att se hur hon känner inte hur kuraton ska tro hur hon känner sig så klart kan flickan fajka det så då kan man inte veta hur hon känner sig man kan bara tro. Det är ju JAG form.
  2. Hon ser på Melroce place hon missade/glömt ett avsnitt om micheal och donna hade gjort slut. Hon skulle till kuraton. 4,8 i medel/ betyg. Hon frågade kuratorn om hon var ny och det var hon, hon hade inte besökt deras klass än. Hon hade lektioner. På väg hem på bussen.
  3. Jag tror att hon kallar kuratorn för röksvamp för att hon röker och hon vill att flickan ska ge henne svaren på frågona hon har ställt.

Från kuratorns synvinkel

Efter två månader på jobbet i skolan som kuraton kallar jag in en elev som jag ville prata med. Hon hade bra betyg, hennes föräldrar jobbar som proffesor och forskare men jag vill få reda på lite fakta om henne. Jag frågade henne om någon mer i hennes klass heter exakt likadant som henne men det fanns det inte. Hon bara skrattade åt mig. Hon ville ju inte säga något om sig själv så då ville jag hjälpa henne på traven men det gick inte så bra. Jag sa att jag hade tysnadsplicks då kanske hon ville prata. Det verkade som om hon blev arg för att jag hade tagit med henne på detta möte. Jag sa till henne att hon är unik men glad blev hon ju inte. hon skrek röksvamp till migvad det nu betyder. Sen försvann hon ut ur rummet helt rasande och började skrika i koridoren.

Av annmarie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0